ذهن آرام و برتر

ساخت وبلاگ

همان گونه که تکنولوژی درحال پیشرفت میباشد و دستیابی به داده ها عمل معمولی تری گردیده، تعریف‌و‌تمجید موفقیتهم با معضل های نو ای روبه رو شده‌است. بخش اعظمی از مردم در به دور باطلی از رقابت برای دستیابی به نیازهای نخستین گیر کرده اند و در همین اکنون عملکرد می نمایند فرمول حقیقی پیروزی را به دست آورند. با جست وجویی معمولی در وب برای پیداکردن نکاتی کاربردی، با ابزارها، شیوه ها و نظریه هایی روبه رو میشوید که بیش تر موجب بلاتکلیفی تان خواهند شد. با هر کلیک مطالب متعددی خواهید مشاهده کرد که چهت نیل به برد های یک شبه پیشنهادهایی ارائه می‌دهند. کلاس های آموزشی، ویدئوها، مقالات و کتاب هایی نیز در رابطه چگونگی وصال به برد های مالی در دسترس شما خواهند بود؛ ولی در‌صورتی‌که بگوییم وصال به‌این پیروزی آن طور وجود ندارد که جمع ای آن را پیچیده جلوه میدهند، چه واکنشی خواهید داشت؟

مطالعه به مراد توسعه و گسترش شخصی

مطالعه روزمره برای بیش تر میلیاردرها یکی‌از عادت هایی میباشد که به آن پایبندند؛ برای مثال در شرایطی‌که شما کارآفرین باشید، برای تبدیل شدن به رهبری کارآمد و آفریننده می بایست مطالعه فرمائید. این فعالیت به شما امداد می‌نماید اکثر مواقع سوای نیاز به نام نویسی در کلاس های مرتبط با حرفه بیزینس، نکات جدیدی خاطر بگیرید و پرورش نمایید. یک تحقیق معین کرد حدود ۸۵ درصد از میلیاردرهای خودساخته، در هر ماه دستکم دو کتاب مطالعه می‌کنند. وارن بافت، سرمایه گذار و اقتصاددان آمریکایی، مثال بارز یک کدام از این اشخاص میباشد. وی ۸۰ درصد عصر خویش را در روز به مطالعه کردن اختصاص می‌دهد. وارن بافت در او‌لین روزهای سپرده گذاری خویش، روزمره حدود ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ ورقه مطالعه می‌کرد. درحالی که اشخاص ثروتمند گهگاه فقط برای سرگرمی مطالعه می‌کنند، روی بهبود خودشان نیز متمرکز می‌باشند. آنان مسئله هایی در رابطه رهبری، چگونگی انجام دادن امور، یاری به خویش، زندگینامه، تکنیک ها و رخدادهای کنونی را برای مطالعه گزینش می نمایند.

داشتن یکسری منشاء برای کسب درآمد

یک کدام از دیگر از عادت های اشخاص غالب این میباشد که به یک منشاء درآمد اکتفا نمیکنند و یک سری منشا درآمد دارا هستند. میلیاردرها نیز دارنده یکسری منشا درآمد می‌باشند. این فعالیت در مدیر بهتر معضل های مالی و اما کسب درآمد بیش تر به آنان امداد میکند. ثروتمندها شیدا درآمدهای منفعل اند. آنان از تسهیلات منفعت می‌گیرند، اجاره ماهانه املاکشان را اخذ می‌کنند، حق امتیاز بودجه هایشان را دارا‌هستند و بهره سهام سپرده گذاری هایشان را میگیرند. همینطور شغلی جانبی ساخت می‌کنند، اینترنت سایتی فعال سازی می‌نمایند یا این که داده ها و علم خویش را به سایر افراد میفروشند. اینکه درآمد اشخاص منفعل یا این که پویا باشد، چیزی میباشد که اشخاص برنده را از نو امور متمایز می‌کند. آنان همیشه درحال یادگیری خط مش های جدیدی برای تولید درآمد می باشند.

داشتن دارایی ماهانه معلوم

یک میلیاردر میانگین به اقبال و شانس اعتقادی ندارد. آن‌ها برای شعور جریان نقدینگی حقوق و دستمزد و هزینه هایشان دوره صرف می‌نمایند؛ بر این شالوده برای خودشان میزان دارایی ماهانه سفتوسختی معین مینمایند. به دست کم رساندن مخارج غیرضروری ماهیت اصلی میزان دارایی بندی میباشد. این فعالیت یاری مینماید بخش مالی معاش تان را به خیر و خوبی در اختیار گرفتن نمایید. میزان دارایی بندی جلوی خرج های مازاد را می‌گیرد و یاری مینماید به مقاصد مالی تان دست پیدا نمایید.

مدیر و ارتقاء پول

یک کدام از مشخصه های بارز اکثر میلیاردرها، داشتن هوش مالی میباشد. هیچ کس سوای داشتن هوش مالی نمی تواند به آزادی مالی رسد. این زمینه یکی دلایلی میباشد که اشخاص ثروتمند داده ها خویش در رابطه مباحث مالی و مالیات را آپ دیت نگه می دارا‌هستند. آنان مدام به‌دنبال راهی برای کاهش صورتحساب های مالیاتی شان می‌باشند؛ به عنوان مثال در ایالات متحده، یکی‌از رویکردهای این اشخاص دراین قضیه، تثبیت بیزینس و تغییر و تحول محل معاش شان به ایالتی میباشد که ضابطه مالیات بر درآمد در آنجا وجود نداشته باشد. مالیات حدود شصت کمپانی آمریکایی در سال ۲۰۱۸ به طور رسمی صفر بود. موسسه ها نفتی «شورون» و «هالیبرتون»، کمپانی اینترنتی آمازون، کمپانی خودروسازی جنرال موتورز و کمپانی هواپیمایی دلتا بعضا از این مجموعه ها میباشند که توانستند از پرداخت مالیات بر درآمد معاف شوند. درآمد کل این مجموعه ها روی هم ۷۹ میلیارد دلار به یاروهمدم نرخ مؤثر مالیاتی ۵٪- بود. نرخ مؤثر مالیاتی عبارت میباشد از: نرخی واحد که براساس آن از عمل مشمول مالیات، مالیات دریافت می گردد. زمینه چه چیزی است؟

آن ها خیر فقط مالیاتی پرداخت نمی‌کنند، بلکه مبلغی نیز اخذ می‌کنند. چطور؟

طبق گزارش انجمن مالیات و سیاست های اقتصادی معلوم شد سیاست این موسسه ها این بود که مبلغ بسیار هنگفت تری را به کارشناسان کارها مالیاتی اعلام می کردند و همینطور شیوه های پرداخت مالیات (که هزینه بسیار یه خرده داشت) را تا جای ممکن پیچیده می کردند؛ بنابراین این موسسه ها گرفتاری ای برای پرداخت مخارج سنگین مالیات و معدود شدن ثروتشان نداشتند.

بدهکار نباشید

چگونگی مدیر کردن بدهی ها قضیه دیگری میباشد که میلیاردرها را از بقیه افراد متمایز می نماید. سبک معاش آن ها عاری از تکلف میباشد؛ به بیان دیگر، ثروتمندان تنها چیزهایی را میخرند که نیاز دارا هستند و میتوانند هزینه آنان را بپردازند. میلیاردرها هزینه بلیت هواپیما و هتل را مستقیما پرداخت میکنند و از طریق های اعتباری و غیر نقد به کارگیری نمی‌کنند.
آنان حتی وقتی که بخواهند وام بگیرند، نرخ سود را به اعتنا باز نگری میکنند. در بخش اعظمی از کشورها پرداخت با کارت های اعتباری دربرگیرنده سود ای جزئی میشود. میلیاردرها تاجایی که بتوانند با پول عیب گیری خریدهایشان را انجام میدهند تا مشتمل بر این ضابطه نشوند.

ذهن آرام و برتر...
ما را در سایت ذهن آرام و برتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی اصغری goodmind بازدید : 302 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 16:47